Мектеп туралы тарихи анықтама » Коммунальное государственное учреждение «Школа-гимназия №94» Управления образования г.Алматы
Алматы қаласы Білім басқармасының
«№94 мектеп-гимназия»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі:
+7(727) 392-00-55
Есепші бөлімі:
+7(727) 392-00-59
Нашар көрушілер
нұсқасы
07
ақпан
2013

Мектеп туралы тарихи анықтама

  1. Тарихи анықтама.


    № 94 мектеп-гимназия 1962 жылы 1 қыркүйекте құрылды, 1966 жылдан бастап Білім Министрлігінің шешімімен мектеп алғашқылардың бірі болып эстетикалық бағыт алды. Кестеге белгілі өнертанушы а. в. Кельберг жүргізген музыка сабақтары енгізілді,кескіндемені өнер галереясының өнертанушысы оқытты. Шевченко Т. Марченко, театрды белгілі театртанушы т.ю. Рутковская, содан кейін ТЮЗа актерлері В. И. Коновалов, ҚР Халық әртісі Л. А. Темкин жүргізді. 1983 жылдан бастап қазіргі уақытқа дейін театрды басқарады Хисматуллина р. з., жоғары санатты әдіскер мұғалім. Бүгінгі таңда мектеп оқушылары керемет педагог Е.Б. Болдырева, "Жыл мұғалімі – 2007"байқауының лауреаты жүргізетін Әлемдік көркем мәдениет сабақтарына үлкен қуанышпен барады.

    1985 жылы мектепте "Әділет"ЖШП АЮ-мен ынтымақтаса отырып, заң бейіні бар сыныптар ашу бойынша жұмыс өрістетілді.

    90-шы жылдары Таиландтың білім беру қызметкерлері бастауыш мектептің тәжірибесіне қызығушылық танытып, бірнеше рет тәжірибе алмасу үшін мектепке келді.

    1998 жылдан 2002 жылға дейін мектеп эксперименттік алаң режимінде жұмыс істеді. 2002 жылы Алматы қаласы әкімдігінің 2002.09.13 № 4/600 қаулысымен мектепке әлеуметтік-гуманитарлық бағыттағы мектеп-гимназия мәртебесі берілді.

    Мектептің көптеген түлектері тек Қазақстанда ғана емес, Республикамыздан тыс жерлерде де лайықты және танымал адамдарға айналды: Коростылева Н. - "Кривое айна" театрының мәтіндерінің авторы Е. П. Петросян және Е. Степаненко; и. Г. Бельгер-актриса, Мосфильм режиссері; Сұлтанғазин А. - "Сулпак" фирмасының президенті; Ю. Добот-банкир Қазкоммерцбанк; Туржанов с-мемлекеттік ғарыш кеңістігінің төрағасы; Милакумов Е. - АҚШ-тағы Елші; А. Смирнов - жауынгер - интернационалист, Ауғанстандағы "Жауынгерлік еңбегі үшін" медалі; Д.Кузьмин-көрнекті хирург; ж. Искакова-Еңбек және әлеуметтік қорғау министрлігінің кабинеті.

    Оқушылардың шығармашылық белсенділігін дамытуға үйірме жұмысы көмектеседі: шахмат, би, хор, ЮИД, ДЮП, Жауынгерлік Даңқ мұражайы, изостудия, "Альянс"кітапхана үйірмесі.

    Ұрпақтар сабақтастығының, соғыстан аман қалған адамдарға құрмет көрсетудің жарқын мысалы мектеп даңқы мұражайы. Мектеп мұражайының тарихы 1964 жылы басталады. Қаладағы алғашқы мұражайды жасаушы. Ленина тарихшы Нағима Хусаинқызы Жүнісова. Коновалова В. В. - екінші мектептің Жауынгерлік Даңқ мұражайының шабытшысы, сақтаушысы, онда көптеген жылдар бойы Панфилов туының телнұсқасы сақталған, онда сіз Рейхстагта Жеңіс туын көтерген бірінші парламентші, Кеңес Одағының Батыры Т. я. Сьяновтың, арыстандық Одақтың батыры Рахымжан Қошқарбаевтың, аты аңызға айналған командивтің қызы и. в. Панфилова Валентина Ивановна Панфилова және ҰОС-ның басқа қатысушылары. Бүгінгі таңда мектеп мұражайы жас балалардың жеке басын қалыптастыруда, өскелең ұрпақты патриоттық тәрбиелеуде үлкен рөл атқарады.

    Мектеп үшін 50 жылдық мерейтойлық жылы мектеп тарихы мұражайын құру үшін ақпарат жинау басталды. Бұл жұмысқа оқушылар да, ата-аналар да белсенді қатысты.

    Іс-әрекет пен қарым-қатынасты құрудың дәстүрлі тәсілдерін қамтитын біздің мектептің білім беру жүйесі жүйеге тұрақтылық береді, оның өміршеңдігін арттырады. Дәстүр-бұл кез-келген мектептің күші, оны ерекше, ерекше, балаларға, ата-аналарға және тәрбиешілерге туған етеді.

    Мектептің тәрбие жүйесінде оқушының, мұғалімнің, ата-ананың жеке басын өзін-өзі тану және өзін-өзі растау үшін жағдайлар жасалады, бұл олардың шығармашылық көрінісі мен өсуіне, даралықтың көрінуіне, ұжымдағы іскерлік және тұлғааралық қатынастарды ізгілендіруге ықпал ететіні сөзсіз.

 

Похожие публикации:

07 ақпан 2013 Паспорт школы